Zákaznická podpora
Máte dotaz ohledně zboží nebo objednávky? Neváhejte se na nás obrátit, rádi vám s výběrem nábytku poradíme.
Informujte nás (včetně fotogafií) na reklamace@nabytkovyraj.cz, nebo zavolejte na číslo 377 235 074 a my Vám následně poradíme jak dále postupovat.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. V případě poškození obalu (obal zdeformovaný, protržený apod.) dejte do přepravního listu řidiče poznámku – „ PŘEVZATO S VÝHRADOU“. Po převzetí od řidiče, překontrolujte obsah zásilky a případné poškození nahlaste neprodleně většinou do 2 pracovních dnů ode dne převzetí, dané přepravní společnosti (přesné lhůty – viz.níže) včetně fotodokumentace poškozeného zboží a obalu. Poškozený obal ani výplňový materiál prosím nevyhazujte. Pro jistotu kontaktujte i nás na reklamace@nabytkovyraj.cz, nebo zavolejte na číslo 377 235 074.
Zásilku, která jeví známky poškození, či vniknutí nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď naši společnost, nebo přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Kontaktuje nás a uveďte:
Doporučujeme zvážit, zda je vada odstranitelná či neodstranitelná.
Odstranitelná vada:
Neodstranitelná vada:
Naši pracovníci Vás budou co nejrychleji kontaktovat a vydají písemné potvrzení o tom, kdy kupující – spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující – spotřebitel požaduje.
Upozornujeme, že kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno uskutečnit.
Je-li kupující – spotřebitel, reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím - spotřebitelem, pokud se prodávající s kupujícím – spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. V případě, že kupující – spotřebitel nebude poskytovat prodávajícímu součinnost dle Reklamačního řádu, po dobu prodlení kupujícího s dodáním chybějících podkladů pro posouzení reklamace neběží prodávajícímu lhůty pro rozhodnutí a vyřízení reklamace stanovené zákonem.
Kupující – spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady (zboží reklamovat) v době 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
Bude-li reklamace uznána, má kupující – spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné, nikoliv za taxi službu). O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od vyřízení reklamace. Bude-li reklamace zamítnuta, nese náklady na uplatnění reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) kupující – spotřebitel sám.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Kontaktuje nás a uveďte:
Jaké způsoby vyřízení reklamace mohou požadovat:
Naši pracovníci Vás budou co nejrychleji kontaktovat a vydají písemné potvrzení o tom, kdy kupující – podnikatel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující – podnikatel požaduje.
Upozornujeme, že kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno uskutečnit.
Je-li kupující –podnikatel, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době, nejpozději do 90-ti dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím -podnikatelem, pokud se prodávající s kupujícím – podnikatelem nedohodnou na jiné lhůtě.
Kupující – podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady (zboží reklamovat) bez zbytečného odkladu po té, co mohl vadu při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději v době 12 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
Náklady reklamace:
Náklady na uplatnění reklamace (např. náklady na poštovné, dopravu) nese kupující – podnikatel sám.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Máte dotaz ohledně zboží nebo objednávky? Neváhejte se na nás obrátit, rádi vám s výběrem nábytku poradíme.
Prodeji nábytku se věnujeme od roku 1994 a spolupracujeme s významnými výrobci a dodavateli z ČR i zahraničí.
Neradi platíte poštovné? Nakupte u nás zboží v hodnotě nad 5999,- a máte dopravu ZDARMA po celé České republice.